z ostatniej chwili
UWAGA !!! Od 1 paździenika zmiana godzin pracy urzędu, PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA 7:30 - 15:30, CZWARTEK 10:00 - 18:00, PIĄTEK 7:00 - 15:00 W związku ze zmianą godzin otwarcia Urzędu zmianie ulegają godziny funkcjonowania KASY URZĘDU: WTOREK 8.00-12.00, ŚRODA 13.00-15.00, CZWARTEK 10.00-14.00 SPRAWY ZWIĄZANE Z EWIDENCJĄ LUDNOŚCI ORAZ Z DOWODAMI OSOBISTYMI ZAŁATWIANE SĄ W GODZINACH: PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA – OD 7:30 DO 15:00 CZWARTEK – OD 10:00 DO 17:30 PIĄTEK – OD 7:00 DO 14:30
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejCyberbezpiecznytransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusDziennik WójewództwarodoJak zatwić sprawę„Wdrożenie Programu Ochrony Powietrza w Gminie Mszana Dolna”Ogłoszenia WójtaProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIZakup strojówjakości powietrzaEkointerwencja

Jak i gdzie załatwić sprawę


Budynek Urzędu Gminy składa się z 3 kondygnacji. Oto jak rozmieszczone zostały w naszym urzędzie poszczególne działy w przyporządkowanych im numerycznie pokojach:

 

 

PARTER

 

  • Punkt Konsultacyjny Terapii i Uzależnień - 1
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 4,5,6
  • Sekcja Świadczeń - 4
  • Pracownicy Socjalni - 5
  • Świadczenia Rodzinne - 6
  • Starostwo Powiatowe w Limanowej Oddział Zamiejscowy Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Katastru - 10A
  • Starostwo Powiatowe w Limanowej Oddział Zamiejscowy Wydział Budownictwa i Architektury - 10B

 

 

I PIĘTRO

 

  • Księgowość Budżetowa - 21
  • Skarbnik Gminy - 21
  • Podatki - 22, 23
  • Sprawy Wojskowe i OC - 24
  • Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 24
  • Gospodarka Gruntami - 25
  • Gospodarka Przestrzenna - 26
  • Kasa - 27
  • Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste - 29
  • Kadry, Sekretarz - 31
  • Sekretarz - 31
  • Sekretariat - 32
  • Z-ca Wójta - 33
  • Wójt - 34
  • Sala Narad - 35

 

II PIETRO

 

  • Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwo i Leśnictwo - 38,39
  • Biura Rady Gminy - 40
  • Inwestycje i Zamówienia Publiczne - 42,44
  • Kultura i Turystyka - 47
  • Straż Gminna - 50
  • Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkól  - 52,53,54,55